Superdry מזהיר כי ניתן למחוק את הרווחים לאחר חג המולד העלוב

    
         

חברת Superdry הזהירה כי ניתן למחוק את רווחיה לאחר מכירות חלשות מהצפוי בתקופת חג המולד שיא.

קמעונאית האופנה הנאבקת ראתה שההכנסות שלה נפלו בחדות ב -16% בעשרת השבועות עד ה- 4 בינואר, והאשימו את המסחר הגרוע במניות ישנות שנותרו בידי צוות ההנהלה לשעבר.

     

 

 

הוא גם חווה מחסור בכמה מהטווחים הנמכרים יותר.

כתוצאה מכך, פירגמה החברה את הרווח לפני מס ממס של 20 מיליון ליש”ט לשיעור אפס ל -10 מיליון ליש”ט במשך כל שנת הכספים, שהסתיימה באפריל.

בעדכון המסחר המשרד אמר: “למרות אירוע בלאק שישי חזק, ביצועי המסחר בשיא היו נמוכים מהצפוי כאשר אנו ממשיכים במעבר האסטרטגי שלנו לעמדת מחיר מלאה.

 

“בתקופה זו הרחוב הראשי ראה רמות חסרות תקדים של פעילות לקידום בשילוב עם ביקוש צרכני מאופק מיד לאחר חג המולד.”

         

 

 

הוא הוסיף: “עודדו אותנו מתגובת הלקוחות הראשונית לכמויות המוגבלות של מלאי סתיו / חורף 2019 של צוות ההנהלה החדש.

   
     

עוד מפוליטיקה

     

             
  •            
                 

    עוזרו הבכיר של הנסיך אנדרו מסכים להסדר חוקי בארמון

               
             

  •          

  •            
                 

    דיקסון קארפון נקנס לאחר שהאקרים פקדו 14 מיליון לקוחות

               
             

  •          

  •            
                 

    הבוס של ג’ון לואיס בחוץ ומניות M&S חולקות בשפל לאחר קדרות מכירות חג המולד

               
             

  •          

  •            
                 

    סקטור הקמעונאות: ‘השנה הגרועה ביותר בחנויות’ בשנת 2019 עבור חנויות

               
             

  •          

  •            
                 

    ‘סוף הקו’ של הרכבת הצפונית בבחינת קבלת פנים למתאמנים

               
             

  •          

  •            
                 

    קרני מסמן קיצוץ “מהיר” בשיעור קדימה אלא אם הכלכלה תעלה

               
             

  •      

   

 

 

“עם זאת, זה לא הספיק בכדי לקזז את המסחר החלש במוצרים ישנים.”

   
     
         Julian Dunkerton is the founder of Superdry
     

       

          תמונה:
          המנכ”ל ג’וליאן דונקרטון צמצם מבצעים במטרה להגדיל את המכירות במחיר המלא
       
   

 

 

המנכ”ל ג’וליאן דונקרטון, אשר השתלט על השלטון בעסק שהקים לאחר קרב באולם דירקטורים , צמצם את המבצעים בהצעה להגדיל את המכירות במחיר המלא.

הוא אמר שסופרדרי חצה את שיעור המכירות המוזלות במהלך חג המולד, והועיל הן לשוליים שלה והן למותג.

“עם זאת, הדבר השפיע לרעה על המכירות שלנו במהלך תקופת המסחר העליונה בהתחשב ברמת הפעילות המקדמית בשוק,” אמר.

“למרות זאת התוכנית הממושמעת שלנו להחיות את המותג ולהחזיר את Superdry לצמיחה בת קיימא לטווח הארוך נמצאת על המסלול.”

מר דונקרטון התחייב בעבר להישאר בחברה עד לפחות אפריל 2021 כשהוא עובד בתוכניות התפנית שלו.

בינתיים, ג’ולס, מותג הקמעונאות האופנתי, הזהיר גם כי הרווח של 2020 עשוי להיות נמוך משמעותית מהציפיות בשוק לאחר “ביצועי מכירות מקוונים מאכזבים” שנגרמו בגלל מחסור במניות בתקופת חג המולד.

המנכ”ל ניק ג’ונס אמר: “אנו מאוכזבים מחוסר היכולת שלנו לספק את דרישת הלקוחות באופן מלא באמצעות הערוץ המקוון שלנו בתקופת מכירת חג המולד החשובה.

” זיהינו את סיבת השורש בנושא חד-פעמי זה ונקטו צעדים למניעת התרחשותו המחודשת. “

במקום אחר, קמעונאית בגדי הספורט JD Sports אמרה כי היא צופה כי הרווחים השנתיים יהיו בקצה הגבוה של התחזיות לאחר פרסום” עידוד “צמיחה במכירות על פני חג המולד.

החברה אמרה כי היא ראתה מכירות חיוביות כמו עסקיות ברחבי העסקים שלה, עם צמיחה מיוחדת מעבר לים בתקופת הקמעונאות העיקרית.

     

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה