HS2: ראש הממשלה דחק "להמשיך במלוא המרץ קדימה" בתכנית הרכבות על ידי יריבו לשעבר ג'רמי האנט

    
         

ראש הממשלה התבקש “להמשיך במלוא הקצב” ב- HS2 על ידי יריבו המנהיגות לשעבר.

ג’רמי האנט, שקרא תיגר על בוריס ג’ונסון לתפקיד הבכורה, אמר לסופי רידג ‘של סקיי ניוז בתוכנית יום ראשון שהוא כבר “התבייש” ברשת הרכבות במדינה.

     

 

 

כדי שבריטניה תהיה מדינה מודרנית של המאה ה -21 צריך היה “למיין” את זה, אמר.

   
         Jeremy Hunt says it's "totally and utterly unacceptable" that US citizen Anne Sacoolas, who is accused of killing British teenager Harry Dunn in a road accident, has not come back to the UK.

       

תמונה:
          האנט אומר שהוא כבר מזמן ‘התבייש’ ברשת הרכבות במדינה
       

  

     
         

               
                         'In a hole the size of HS2, you have to keep digging'
                             
                               

                         

                     

                     

             


                 
“בבור בגודל HS2 אתה צריך להמשיך לחפור”
                 

 

 

דברי שר הממשלה לשעבר הגיעו לאחר שראש הממשלה אמר לחברי פרלמנט הצפוני של טורי כי ההחלטה על פרויקט הרכבות השנוי במחלוקת HS2 תתקבל “בתוך ימים”.

מר ג’ונסון כבר ציין שהוא ימשיך להתקדם בתכנית, שהייתה על ידי עיכובים ועלויות התפתחות .

 

הוא אמר לאחרונה לתכנית האקטואליה של סקיי ניוז, FYI, כי “בתוך חור בגודל HS2, הדבר היחיד לעשות הוא להמשיך לחפור”.

         

 

 

בדבר עם רידג ‘, אמר מר האנט: “אני תומך חזק ב- HS2 – הייתי הולך על HS3, HS4.

   
     

עוד מ- Hs2

     

  •            
                 

    ראש הממשלה: ‘בבור בגודל HS2, הדבר היחיד לעשות הוא להמשיך לחפור’

               
             

  •          

  •            
                 

    HS2 נקבע לגיבוי מפתח של הקנצלר סג’יד ג’אוויד למרות עלויות סחרוריות

               
             

  •          

  •            
                 

    משרוקיות אומרות שהציבור “הונאה” בגלל עלות HS2

               
             

  •          

  •            
                 

    HS2: המורכבות והסיכונים בתכנית הרכבת המהירה היו “מוערכים”

               
             

  •          

  •            
                 

    מפגינים נגד HS2 מחנים בעצים כדי לעצור את בניית הרכבת

               
             

  •          

  •            
                 

    הפרלמנט “הוטעה” בגלל העלות האמיתית של HS2, טענות בדו”ח סוררות

               
             

  •      

 

 

“כמי שחי ביפן, תמיד התביישתי במצב הרכבות שלנו.

” כמעט בכל מקום אחר שאתה מסתובב בעולם יש להם מסילות ברזל מכובדות, שהשקיעו בהן השקעה נאותה.

“אם אנחנו רוצים להיות מדינה מודרנית במאה ה -21, הגיע הזמן שנמיין את זה.

” אני מאוד מקווה שנמשיך במלוא המהירות על אותה מדינה. “

             
             
                 Parliament was 'misled' over true cost of HS2, rogue report claims

         

                 

הפרלמנט “הוטעה” בגלל העלות האמיתית של HS2, טענות בדו”ח סוררות

                 

         

             
     

 

השלב הראשון של התוכנית יחבר בין לונדון ובירמינגהם, ואילו השלב הבא יחבר את המסלול המהיר ללידס ומנצ’סטר.

עם זאת, קיימת הצעה לכך שחלקו השני של התוכנית עשוי להיות כפוף לבדיקה.

בתגובה הציע ראש עיריית מנצ’סטר רבתי אנדי ברנהאם על “פשרה”, שתביא לכך שהעבודה על HS2 צפונית לבירמינגהם תושק כדי לתעדף קו רכבת מזרח-מערבית חדשה מליברפול להאל – כך הרכבת הצפונית של כוחות החשמל הצפוניים (NPR).

האזינו ל”ג’ון ברקוב: בריון או בריון? | שחר באטלר ורוברט ג’נריק “בספריקר.

 

:: האזן לפודקאסט היומי ב- Apple Podcasts , Google Podcasts , Spotify , Spreaker

מר בורנהם אמר לרידג ‘: “בעיקרון HS2 תוכנן כרכבת צפון-דרום וכשמגיעים למקטע מזרח-מערב, אזור הכוח הצפוני, זה לא עובד כל כך טוב. [19459002 ]

“אם תשאל אנשים בצפון לאיזה מהם הם יתעדפו, רוב האנשים היו אומרים להגיע ימינה ממזרח-מערב.”

הוא הוסיף: “אם שרי ממשלה מקשיבים, אני רוצה לעשות להציע להם.

“אם כולנו יכולים להסכים שעכשיו אנו מתעדפים מזרח-מערב … אז אני חושב שזה משהו שיכולנו להיות מאחור כי נוכל להסתכל על הסיכוי של רכבת מזרח-מערב מעבר לפתח הצפון במתחם 2030s ו- HS2 מתוכננים להגיע לכאן רק בשנות העשרים של המאה העשרים.

“אז יש כאן מקום לפשרה ואולי זה לקחת את הצוות שעובד על HS2 צפונית לבירמינגהם מהפרויקט הזה ולשים אותם על הרכבת הצפונית של הצפון. “

לאחר מכן ניתן היה לחבר את זה ל- HS2 בבירמינגהאם, אמר מר בורנהאם.

   
         HS2 will go from London to Birmingham

       

תמונה:
          כעת ניתן היה לבחון את החלק השני של תוכנית HS2 למנצ’סטר ולדס
       

 

הועלו חששות לגבי פרויקט התשתית הגדול, שהוקצה לו 56 מיליארד ליש”ט בשנת 2015, ועשוי היה לעלות עד 106 מיליארד ליש”ט, על פי ההערכות.

כבר הושקעו כ -8 מיליארד ליש”ט לתכנית הממותה.

בחודש שעבר אמר כלב השמירה של ווייטהול HS2 לא עבר תקציב ומאחורי לוח הזמנים מכיוון שמורכבותו והסיכונים שלו היו מוערכים מדי.

     

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה