HS2: המורכבות והסיכונים של תכנית הרכבת המהירה היו 'פחות מוערכים'

תוכן עניינים
    
         

HS2 הוא מעבר לתקציב ומאחורי לוח הזמנים מכיוון שהמורכבות והסיכונים של פרויקט המיליארד לירות שטרלינג הוערכו פחות מדי, על פי כלב השמירה על הוצאות Whitehall.

משרד הביקורת הלאומי (NAO) הזהיר כי אי אפשר “להעריך בוודאות מה העלות הסופית יכולה להיות”.

     

 

 

HS2 – מסילה מתוכננת במהירות גבוהה שהוקצו לה 56 מיליארד ליש”ט בשנת 2015 – תחבר בין לונדון, בירמינגהם, לידס, מנצ’סטר, ליברפול, שפילד, אדינבורו וגלזגו עם עד 18 רכבות בשעה במהירות העליונה של 225 קמ”ש אם הושלמה.

אבל המתנגדים אומרים כי התוכנית, שעלתה עד כה 8 מיליארד ליש”ט, יקרה מדי ופוגעת בסביבה.

     

         


               
                         preview image
                             
                               

                         

                     

                     

             
                 

עלות HS2 יכולה להכפיל ל -106 מיליארד ליש”ט
                 

 

 

דוח חדש שפרסם ה- NAO דחק בממשלה וב- HS2 בע”מ להיות “שקופים ולספק הערכות מציאותיות” ביחס למסילת הרכבת המהירה.

 

מוקדם יותר השבוע, סקירה שהודלפה על ידי הממשלה שהובלה על ידי יו”ר HS2 Ltd לשעבר, דאג אוקרבי, טענה כי הצעת החוק של הפרויקט עשויה להגיע ל -106 מיליארד ליש”ט.

         

 

 

שלב ראשון של HS2 בין לונדון לבירמינגהאם אמור היה להיפתח בשנת 2026, אולם כעת צפויים שירותים מלאים להתחיל בין 2031 ל- 2036.

   

     

עוד מ- Hs2

     

  •            
                 

    מפגינים נגד HS2 מחנים בעצים כדי לעצור את בניית הרכבות

               
             

  •          

  •            
                 

    הפרלמנט “הוטעה” בגלל העלות האמיתית של HS2, טענות בדו”ח סוררות

               
             

  •          

  •            
                 

    בחירות כלליות: מה יהיה בראש המגש של בוריס ג’ונסון?

               
             

  •          

  •            
                 

    “אני מצטער. מאוד גס רוח ממני ‘: הטלפון של השופט מצלצל במהלך דיון בג”ץ

               
             

  •          

  •            
                 

    HS2 עשוי לעלות 22 מיליארד ליש”ט נוספים ולהתמודד עם עיכוב של שבע שנים, אומר החברה שעומדת מאחורי הפרויקט

               
             

  •          

  •            
                 

    ניתן היה להפסיק את קישור הרכבת HS2 עם הכרזת הביקורת

               
             

  •      

 

 

ה- NAO ציין גם כי המחלקה לתחבורה (DfT) קבעה את המימון הזמין לשלב הראשון בשנת 2013 כאשר היה רק ​​עיצוב “בסיסי” לפרויקט.

הוא מצא כי HS2 בע”מ לא הצליחה להוסיף מספיק מגירה לכיסוי “עליות משמעותיות בעלויות” שהופיעו ככל שהתכנון התארך יותר ונושאים כמו תנאי קרקע ירודים צצו.

ראש ה- NAO, גארת ‘דייויס, אמר שיש “לקחים חשובים שיש ללמוד מה- HS2”.

הוא המשיך: “כדי להבטיח את אמון הציבור, על המחלקה ו- HS2 בע”מ להיות שקופים ולספק הערכות מציאותיות של עלויות ותאריכי השלמת עם התפתחות התוכנית, תוך הכרה בסיכונים הרבים למסירת המוצלחת של הרכבת שנותרה . ”

דוברת ה- DfT אמרה כי המחלקה תומכת בסקירה והיא “כבר פועלת על פי רבות מהמלצותיה”.

היא הוסיפה: “אנו מכירים בכך שהיו הערכות משמעותיות של העלות והן של לוח הזמנים של HS2 בעבר, וזו הסיבה שהזמנו את הסקירה של Oakervee כדי לספק עצות אם וכיצד להמשיך עם HS2.”


  האזן ל”מה הלאה להארי ומגהאן? והאם HS2 באמת יעלה 100 מיליארד ליש”ט? ” ב- Spreaker.

 

 

:: האזן לפודקאסט היומי ב- Apple Podcasts , Google Podcasts , Spotify , Spreaker

דובר HS2 בע”מ אמר: “לאחר שמונה למנכ”ל HS2 בע”מ בשנת 2017, מארק ת’ורסטון זיהה את האתגרים הרציניים של המורכבות והסיכון בפרויקט, והוא ביצע מספר שינויים ושיפורים משמעותיים בארגון, ממשלתו.

“כפי שמזהה ה- NAO, עבודה זו – יחד עם הבנה רבה יותר של תנאי הקרקע ודרישות הבנייה – פירושה כי לשרים יש אומדני עלות חזקים עבור שלב אחד בפרויקט HS2.”

[ 19459001] הוא גם אמר של- HS2 יש “צוות מיומן מאוד שמוכן לבנות את הרכבת החדשה והמדינה של בריטניה, בעלת פחמן נמוך.”

שר התחבורה גרנט שפס אמר שהממשלה תחליט האם להמשיך עם הפרויקט ect ב”שבועות ולא בחודשים “.

     

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שוק ההון