ראשי תעופה מתחייבים להנחית תוכנית אפס פחמן

תוכן עניינים
    
         

קואליציה של חברות תעופה בריטיות, בעלי שדות תעופה ויצרני מטוסים תתחייב בפומבי בשבוע הבא לצמצם את פליטת גזי החממה נטו של ענף התעופה לאפס עד שנת 2050.

ל- Sky News נודע כי קבוצה בשם תוכניות תעופה בת קיימא לחשוף את המשכון המשותף באירוע עם מזכיר התובלה, גרנט שאפס, ביום שלישי הבא.

     

 

 

זה יסמן את ההתערבות המשמעותית ביותר של המגזר עד כה במאמצים להתמודד עם שינויי אקלים – אם כי סביר להניח שהוא יעלה שאלות באשר למידה שבה אחד מהתעשיות הפולטות הפולטות המהותיות בעולם יכול להבטיח שהוא יעמוד בתעשייה שלו. יעדים.

גורמים אמרו ביום שישי כי מנהלים מטעם בריטיש איירווייס, איזי ג’ט, ווירג’ין אטלנטיק, שדה תעופה הית’רו, מנצ’סטר שדות תעופה, איירבוס, בואינג ורולס רויס ​​אחזקות יהיו בין החותמים.

גורם בתעשייה אמר כי האירוע היה צפוי להתקיים למרות האינטנסיביות במאמצים להתמודד עם התפרצות נגיף הקורונה בסין, שאילץ תגובה תזזיתית של חברות התעופה בימים האחרונים.

 

הם הוסיפו שזו תהיה “הצהרה חשובה על כוונה קולקטיבית” מתעשייה שמשכה סקפטיות לגבי היקף מאמציה למאבק בשינויי אקלים.

         

 

 

     

         


               
                         ER activists demonstrate against the Australian government's inaction over climate change outside the Australian Embassy in London
                             
                               

                         

                     

                     

             
                 

שינויי אקלים: ככל שנמתין יותר זמן יקר יותר
                 

 

 

חברות מסוימות, ביניהן קבוצת הבעלות הבינלאומית של חברת התעופה הבינלאומית BA (IAG), כבר עשו התחייבויות אינדיבידואליות להשיג פליטות פחמן אפס נטו עד שנת 2050 – בקנה אחד עם יעד הממשלה.

   

     

עוד מפוליטיקה

     

  •            
                 

    שר צרפת מאיים להטיל וטו על עסקת פלדה בריטית

               
             

  •          

  •            
                 

    איירבוס מסכימה לשלם הסדר שיא בחקירת שוחד

               
             

  •          

  •            
                 

    אסטון מרטין מבקש כספים בסך 500 מיליון ליש”ט לאחר שנה ‘מאכזבת’

               
             

  •          

  •            
                 

    חזית מנכ”ל התמזה ווטר מושכת שיחות

               
             

  •          

  •            
                 

    ה- FCA ‘מסתכל’ על קפיצת הקילוגרם לפני החלטת שערי בנק אוף אנגליה

               
             

  •          

  •            
                 

    משרות בארה”ב יכולות להפיק תועלת מווירוס הקורונוב, אומר מזכיר המסחר של טראמפ, ווילבור רוס

               
             

  •      

 

 

מפת דרכים חדשה בתעשייה שתפורסם בשבוע הבא צפויה לקבוע מספר צעדים נרחבים אשר יתקבלו כדי להבטיח שחברות תעופה, שדות תעופה ויצרנים יוכלו לעמוד ביעד 2050.

אלה צפויים לכלול משלוח של מטוסים חסכוניים יותר לדלק וידידותיים לסביבה, מודרניזציה של שימוש במרחב האווירי, פיתוח דלקים תעופתיים בר קיימא ועלייה משמעותית בפעילות הקיזוז של פחמן.

השבוע, EasyJet אמרה כי היא תנסה לטוס מטוס נוסעים חשמלי בגודל מלא תוך שלוש שנים, כאשר הסיכוי שהוא ייכנס לשירות עד שנת 2030.

IAG אמרה באוקטובר האחרון שהיא תשקיע 400 דולר מ ‘בדלק תעופה בר-קיימא במהלך שני העשורים הבאים, ואילו 142 מטוסים חדשים עם מחיר מחירון של 25 מיליארד דולר יובאו במהלך חמש השנים הבאות, עם שיפור של 25% ביעילות הפחמן.

מבפנים אמרו כי ההכרזה שמתפרסמת בשבוע הבא תווה “התחייבות פורצת דרך” לחתוך פחמן תוך התאמה לגידול צפוי של 70% במספר הנוסעים.

     

         


               
                         Prince Charles
                             
                               

                         

                     

                     

             
                 

צ’ארלס: הגיע הזמן לקחת את מאבק האקווה לשלב הבא
                 

 

 

ענף התעופה יקרא גם לממשלה להבטיח כי בריטניה תהפוך למוקד עולמי לטכנולוגיות תעופה ירוקות.

גורם אחד אמר כי קואליציית החברות תלחץ גם ל”שותפות עם שרים “כדי לבקש” פעולה בינלאומית בנושא פליטות גלובליות ופעולה ביתית לתמיכה בפיתוח טכנולוגי באמצעות מנגנוני מימון ומדיניות.

ניתן להבין כי מפת הדרכים בשבוע הבא צופה כי דלקים תעופתיים בר-קיימא עשויים לעמוד ב -32% מהדרישה של המדינה לדלק תעופתי עד שנת 2050.

נתונים שנערכו על ידי תעופה בת קיימא מובנים כמראים כי פליטת פחמן נטו על ידי התעשייה עומדים כיום על 30 מיליון טון בשנה.

המשכון התחום התעשייתי ביום שלישי יהפוך את ענף התעופה למזהם המשמעותי האחרון שיבצע לפעולה ניתנת למדידה.

     

         


               
                         
                             
                               

                         

                     

                     

             
                 

גרטה תונברג פונה לדאבוס
                 

 

 

בשבועות האחרונים, חברות בהן ג’יי סיינסברי, מיקרוסופט, מעטפת וטסקו עשו התחייבויות שונות להפחתת עקבות הפחמן שלהן.

עשרות חברות נוספות צפויות להצהיר בפומבי על תוכניותיהן בחודשים שקדמו ל- COP26, ועידת האקלים הבינלאומית שתתקיים בגלזגו בנובמבר.

ההכרזה בתעופה בת קיימא תגיע לביקורת ממשלתית של חובת הנוסעים האוויריים, שהושקה כתוצאה מהמשבר בפלייב, המוביל האזורי.

השרים התחייבו כי כל שינוי ב- APD יהיה בקנה אחד עם היעדים הסביבתיים של הממשלה.

אף אחד מהצפויים להשתתף בהודעת השבוע הבא ויצר קשר עם סקיי ניוז לא יגיב ביום שישי.

     

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שוק ההון