צפוני להיות מורחק מזכיון הרכבות שלו כאשר התעריפים ברחבי בריטניה עולים בכ -2.7%

תוכן עניינים
    
         

מפלגת הרכבות הצפונית תורחק מזכיינית הרכבות שלה, כך הודיע ​​שר התחבורה, מכיוון שהמחירים ברחבי בריטניה עלו בממוצע של 2.7%.

גרנט שאפס אמר כי “הנוסעים המתוסכלים לא יצטרכו לחכות זמן רב” לפני שננקטת הפעולה, לאחר שההצגה הכאוטית של לוחות הזמנים החדשים במאי 2018 ביטלה עד 310 רכבות ביום.

     

 

 

בעיות דייקנות ואמינות ממשיכות להכות את הרשת.

   

     

         Grant Shapps says 'frustrated commuters will not have to wait long' before action is taken
     

       

          תמונה:
          גרנט שאפס אומר כי ‘הנוסעים המתוסכלים לא יצטרכו לחכות זמן רב’ לפני שתנקוט בפעולה
       
   

 

 

מנתוני משרד הרכבות והכביש עולה כי רק 55.6% מרכבות הצפון הגיעו לתחנות תוך דקה אחת מלוח הזמנים ב 12 החודשים עד 7 בדצמבר, לעומת הממוצע של בריטניה של 65.3%.

Arriva שבסיסה בגרמניה מחזיקה בזכיינית הצפונית, שאמורה להימשך עד מרץ 2025.

 

מר שאפס תיאר את השירותים במסלול כ”רעים באמת “וטען כי הנוסעים” חוו סיוט בקו זה “מאז 2016.

         

 

 

כשנשאל אם החברה תפטר מהזיכיון שלה, הוא השיב: “התשובה הפשוטה לשאלה היא כן, היא הולכת להסתיים.

   

     

עוד מבריטניה

     

             

  •            
                 

    משבר איראן: ‘בלאס’ בוריס ג’ונסון תחת אש במהלך שהות חג בקריביים

               
             

  •          

  •            
                 

    הפרלמנט הוטעה “בגלל העלות האמיתית של HS2, טענות בדו”ח סוררות

               
             

  •          

  •            
                 

    HMV ו Debenhams הופכים להיות הקמעונאים העיקריים האחרונים לסגירת חנויות רחוב גבוה

               
             

  •          

  •            
                 

    מדורות אוסטרליה: הודעות מלכותיות על תנחומים למי שנפגעו

               
             

  •          

  •            
                 

    שני נהגי משאיות נהרגו לאחר התנגשות קשה בכביש המהיר M1 ליד מילטון קיינס

               
             

  •          

  •            
                 

    הנהגת העבודה: סר Keir Starmer מכריז על הצעה להחליף את ג’רמי קורבין

               
             

  •      

   

 

 

“זה הליך משפטי בחלקו, אך הנוסעים המתוסכלים לא יצטרכו לחכות זמן רב”.

דיוויד בראון, מנכ”ל הצפון, אמר: “על פי הרשומה, הזיכיון הצפוני התמודד עם כמה אתגרים מהותיים וחסרי תקדים בשנים האחרונות, מחוץ לשליטה הישירה של צפון.

[19459001 ] “המשמעותי שבהם הוא המסירה המתמשכת המאוחרת של שדרוגי תשתית גדולים.”

ההודעה מגיעה לאחר שהעלות הממוצעת של כרטיסים ברחבי בריטניה עלתה ב -2.7% מהיום.

חלק מהנוסעים מתמודדים עם עלייה של יותר מ 100 ליש”ט עבור מסעות שנתיים למרות שפחות משני שליש מהרכבות היו בזמן בשנה שעברה.

פחות ממחצית הנוסעים מסתפקים בכסף תמורת כרטיסי הרכבת, לפי לסקר האחרון שנערך על ידי כלב השמירה פוקוס התחבורה.

רוברט ניסבה, דובר גוף התעשייה מקבוצת מסילות הרכבת, אמר כי חברות הרכבות החזיקו בעלות ממוצעת של מחירים נמוכים מתחת לאינפלציה זו השנה השלישית ברציפות. ממשיכים לספק השקעה ברכבות חדשות ובשירותים נוספים אשר ישפרו את המסעות ללקוחות “.

     

         

             
               
                         

                         
                             
                               
                               
                             

                         

                     
                     

             
                 

                    
                      צדקה תחבורתית קוראת לשיפוץ הרכבות
                 
         

     

 

 

הוא הוסיף כי בשנת 2020 יראו אלף שירותים שבועיים נוספים ו -1,000 כרכרות נוספות שנוספות לצי הרכבות של בריטניה.

שר התחבורה גרנט שאפס הודיע ​​כי תוקם קרן חדשה שתתמוך בניסויים בתעריפים גמישים יותר ברחבי הארץ כחלק מהשיפורים המתמקדים ב”כניסה ראשונה של הנוסעים “.

אולם מזכיר תחבורה צל של אנדי מקדונלד האשים את הממשלה בכך שלא הצליחה לתמוך בתחבורה ציבורית או להתמודד עם שינויי אקלים, עומסי כבישים ואיכות אוויר.

הוא אמר: “העלאת הממוצע הממוצע של היום פירושה שמחירי הכרטיסים עלו ב -40% מאז 2010.

” לעומת זאת, מחירי הרכבות בגרמניה נחתכו אתמול ב -10%. העבודה התחייבה לחתוך את מחירי הרכבות ב -33% כדי לעודד אנשים לצאת ממכוניותיהם ולעלות ברכבת. “

     

         

             
               
                         

                         
                             
                               
                               
                             

                         

                     
                     

             
                 

                    
                      לוח הזמנים החדש מביא שינויים גדולים ברכבת הבריטית
                 
         

     

 

 

ברוס וויליאמסון, מקבוצת הלחץ Railfuture, טען כי מחירי הנסיעה “עולים על הכנסות האנשים”.

הוא אמר: “ברוך הבא לעשור נוסף של סבל לנוסעי הרכבת.

” איך, לכל הרוחות, הממשלה עומדת בהתחייבויות האקלים שלה על ידי תמחור של אנשים מרכבות ידידותיות לסביבה הכבישים המזוהמים והעמוסים שלנו? “

בין המסלולים בהם מחיר כרטיסי העונה השנתית עלה בסכום בן שלוש ספרות הם:

  • קריאה ללונדון (עלייה של 132 פאונד ל 4,736 ליש”ט)
  • גלוסטר לברמינגהם (עלייה של 118 ליש”ט £ 4,356)
  • גלזגו לאדינבורו בכל מסלול מותר (עלייה של 116 ליש”ט £ 4,200)

נוסעים הרוכשים כרטיסים לטיולי יום נפגעו גם הם מעליית התעריפים.

כרטיס נסיעה חוזרת מחוץ לדירה מדונדי לאדינבורו עלה במחיר של 50p ל -29.40 פאונד, ואילו כרטיס חזרה בכל עת מגילינגהאם ללונדון דרך מסלול HS1 עולה £ 1.20 ל- £ 45.40.

האזור בסביבות 45% מהמחירים, כולל כרטיסי עונה, מוסדר על ידי ממשלות בריטניה, סקוטלנד ווולשה.

זה מכוסה בעיקר בנתון האינפלציה של ה- RPI ביולי, שהיה 2.8%.

עלויות אחרות של מחירי הרכבות נקבעות על ידי חברות הרכבות.

     

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שוק ההון