צפון צפוי להפסיד היום בזיכיון הרכבות – וזה הזמן

תוכן עניינים
    
         

הזמן נגמר. צפוני צפוי להיות מורחק מזכיינית הרכבות שלה היום ועבור הנוסעים זה לא יכול לקרות די מהר – נסיעות ברכבות בצפון צריכות להגיע עם אזהרת בריאות.

זה לא ייחודי לאזורים הצפוניים של אנגליה, אך השילוב של ניהול לקוי, כרוני בהשקעה וחווית נוסעים אומללה בכל רחבי העולם הפך לבדיחה מפעילה בקרב המשתמשים של הצפון.

     

 

 

זו פשוט לא בדיחה מצחיקה.

אנשים לחוצים, מבולבלים וכועסים – עיכובים ברכבת צריכים להיות אי נוחות קטנה אבל בצפון הם הפכו לנורמה.

   

         

       

תמונה:
          הנוסעים אומרים כי עיכובים ברכבת הפכו לנורמה בצפון אנגליה
       

 

מחסור בנהגים, מכונות כרטיסים לקויות, רכבות שבוטלו ללא הודעה מוקדמת, אין מספיק כרכרות בשירותי נוסעים מרכזיים, מושבים שבורים ואין כמעט מספיק רכבות חדשות ומבריקות.

 

והכי סמלי מכל … הם עדיין מנהלים שירותים עם רכבות פייסר שמציעות הצצה לאופן שבו סבא וסבתא של רוב הנוסעים היו נוסעים.

         

 

 

מדובר באוטובוסים ישנים שהוסבו לרכבות ופשוט לא חתכו אותם כשאנחנו חיים בעידן של בינה מלאכותית ומכוניות נטולות נהגים.

   

     

עוד מבריטניה

     

  •            
                 

    Coronavirus: בריטיש איירווייס עוצרת טיסות לסין היבשתית כאשר המקרים עולים על SARS

               
             

  •          

  •            
                 

    ילד בן 16 נעצר בגלל דקירה קטלנית של נער בגיל הרך באוסט קרוידון בלונדון

               
             

  •          

  •            
                 

    חוסר שביעות רצון מהדמוקרטיה ‘מגיע לשיא בכל הזמנים’, כך אומר המחקר

               
             

  •          

  •            
                 

    Ovo Energy קנס 8.9 מיליון ליש”ט בגין לקוחות בעלי חיוב יתר

               
             

  •          

  •            
                 

    ארה”ב “מאוכזבת” כאשר ראש הממשלה מעניק תפקיד 5G ל- Huawei

               
             

  •          

  •            
                 

    אוהדי מנצ’סטר יונייטד תוקפים את ביתו של הבוס של אד בווארד עם התלקחויות

               
             

  •      

 

 

אנשים לא רוצים רטרו, הם רוצים אמינים.

בזמן שנסענו ברשת בסוף השבוע שעבר, אמר לי אחד מאנשי הצוות בדלפק הכרטיסים “זה הכי גרוע שהיה”. דיברתי איתה מכיוון ששתי מכונות הכרטיסים החדשות שניסיתי להשתמש בהן לא הצליחו למכור לי כרטיס.

המחיר שהם ציינו היה כמעט כפול ממה שהגברת בדלפק הכרטיסים גבתה ממני.

בוויקפילד פגשנו שומר רכבת לשעבר, שהעניק לנו עשרות סיבות לכך שהחברה האחרונה שניהלה את השירות נכשלה עד לרמת העובדים.

הוא גם הזכיר לי שהייתה תקופה שמפעילה הקודמת של הרכבת הצפונית הייתה טובה למדי.

אולם הריקבון התרחש הרבה לפני שהאנטה השתלטה על הרשת בשנת 2016.

המטח היומי של הנוסעים הזועמים הוביל את המשמר לשעבר זה ל”התמוטטות “.

יש מחיר אנושי לחוסר יעילות גסה.

לא שהכל תלוי בצפון.

הממשלה תחמוט את החלטתם להפסיק את הזיכיון כמאזינה לדאגותיהם של מצביעי הצפון, אך הבעיות עוברות הרבה מעבר למפעיל זה.

ישנם מפעילי רכבת עניים אחרים בצפון אנגליה.

שדרוגים לתשתית הרכבת נעצרו בגלל שנים של עיכובים במימון השלטון המרכזי.

כן … שנים של עיכובים!

אם אין לכם הרכבת כראוי כמעט בלתי אפשרי לספק שירות אמין טוב.

צפוני סבל גם בגלל שרכבות אקספרס (המופעלות על ידי מפעילים אחרים) המחברות בין העיירות או הערים הגדולות מקבלות לעתים קרובות עדיפות על המסילה.

שר התחבורה גרנט שאפס צפוי מאוחר יותר להסיר את הזיכיון של הצפון ויכול בהחלט להלאים את השירות בטווח הקצר.

לסובב את זה זו עבודה וחצי, אבל זה רק חלק אחד של מיון בעיות הקישוריות של בריטניה.

     

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שוק ההון