ענקית הסוללות הסינית CATL שוקלת את עסקת אסטון מרטין

תוכן עניינים
    
         

אחד המייצרים בסוללות הרכב החשמלי המובילות בסין שוקל עסקה שעשויה להיות כרוכה בהשתתפות באסטון מרטין לגונדה, היצרן החולה של המכוניות האהובות על ג’יימס בונד.

ל”סקיי ניוז “נודע כי CATL, שצפה בבורסת שנזן בסין בשנת 2018, היא בין מספר מפלגות שניהלו שיחות עם אסטון מרטין ויועציה בשבועות האחרונים, כאשר הם מבקשים להחזיר את האיזון החבוט שלה מחדש. גיליון.

     

 

 

בסוף השבוע לא היה ברור אם הגישה של CATL תביא להסכם כלשהו בין שתי החברות.

אסטון מרטין, שנשארה מוטלת על ידי שורה של התראות על רווחים מאז ההצעה הראשונה שלה בשנת 2018 בלונדון, לא מצליחה לגייס כספים.

ה”פייננשל טיימס “דיווח ביום שישי כי לורנס שטרול, בעל הצוות של המיליארדר פורמולה 1, היה בשיחות מתקדמות להשקעה של 200 מיליון ליש”ט ביצרנית הרכב הבריטית היוקרתית, מה שהעניק לו נתח של 20% בחברה. .

 

גם על ידי העיתון דווח כי גיילי, יצרנית הרכב הסינית, הייתה בדיונים על רכישה של ברית או רכישת מניות.

         

 

 

קשר עם CATL – הידוע גם בשמו המלא “Contemporary Amperex Technology Co” – יספק לאסטון מרטין את טכנולוגיית החשמול הנדרשת עבור דגמים עתידיים.

   

     

עוד מפוליטיקה

     

             

  •            
                 

    WH סמית ‘מתמודד עם התנגשות בקצבת המנכ”ל החדשה

               
             

  •          

  •            
                 

    הודעות פנימיות מגלות שעובד בואינג לא היה מרשה למשפחתו בסכום של 737 MAX

               
             

  •          

  •            
                 

    הבוס של Crossrail אומר כי רכבות יעבור במרכז לונדון בקיץ הבא

               
             

  •          

  •            
                 

    ארה”ב מציינת עשור של צמיחת משרות אך עליית השכר איטית

               
             

  •          

  •            
                 

    תחזית הרווח של ריאנאייר גוברת לאחר עליית נסיעות חגיגית

               
             

  •          

  •            
                 

    Superdry מזהירה כי ניתן למחוק את הרווחים לאחר חג המולד המסכן

               
             

  •      

   

 

 

ל- CATL קשרי ספקים עם יצרני רכב, כולל פולקסווגן ודיימלר, שבבעלותה חלק קטן באסטון מרטין.

   

     

         Andy Palmer
     

       

          תמונה:
          אנדי פאלמר תיאר את שנת 2019 כ”שנה קשה עקובה מדם “
       
   

 

 

דווח השבוע כי תוכניותיו של אסטון מרטין לסלון Rapide E הכל-חשמלי נקרקו בין הקשיים הכלכליים הרחבים של החברה.

אנדי פאלמר, מנכ”ל החברה הבריטית רבת השנים, תיאר את שנת 2019 כ”שנה קשה עקובה מדם “, כשהכריז השבוע על אזהרת הרווח האחרונה של החברה.

היא אמרה שהיא תגבה 100 מיליון דולר של חוב להמרה כאשר המשיכה “דיונים עם משקיעים אסטרטגיים פוטנציאליים שעשויים לערב השקעה במניות בחברה”.

מבפנים אמרו כי אסטון מרטין רצתה לקשור מימון מחדש כבר בשבוע הבא.

זה היה 15 חודשים של מר פאלמר ועמיתיו לחדרי הנהלה מאז שרשמו אסטון מרטין, תוך התעלמות נוספת מהצבעת מחאה משמעותית של בעלי מניות עצמאיים נגד מדיניות השכר שלה בשנה שעברה.

למרות הציפה שלו, רוב העסק עדיין בבעלות Investindustrial, חברת הון פרטית איטלקית, והשקעות דאר, משקיעה כוויתית.

גורמים אמרו בסוף השבוע כי שני בעלי המניות הגדולים היו יותר ויותר פתוחים לפתח השינויים בחדר המועצה.

אדם אחד הצביע על כך שמר סטרול נשאל על התעניינותו בראשות אסטון מרטין על ידי שני המשקיעים, מה שיאיים את עתידו של פני יוז, שלקח על עצמו את התפקיד כשחברה צפה.

מר סטרול לא חושב שיש לו אינטרס להיות יו”ר אסטון מרטין.

גב ‘יוז נמצאת גם בלחץ מכיוון שאסטון מרטין לא הצליחה לעמוד בהתחייבות לעמוד בדרישות ממשל תאגידי על פי שיטות העבודה המומלצות על ידי כך שיש רוב של דירקטורים עצמאיים עד יום השנה הראשון להנפקה.

מבפנים הציע שהנושא קרוב לפתור.

הרגש המוחלש כלפי אחד המותגים הנערצים ביותר בתעשיית הרכב משקף חששות נרחבים יותר מפני בריאות הסקטור, כאשר מכירות רכב חדשות בבריטניה ובסין הוכיחו את עצמה כמצליחות.

עתידו של מר פאלמר עשוי אולי להיות תלוי בביצוע רכבי השטח של DBX 158,000 פאונד, שהושק בנובמבר.

אסטון מרטין סירבה להגיב בשבת, בעוד ש CATL לא הגיבה לבקשת תגובה.

     

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שוק ההון