'סוף הקו' עבור הרכבת הצפונית כשמבקרים מברכים על הסקירה

    
         

שר התחבורה בבריטניה אמר כי מדובר ב”סוף הקו “של הרכבת הצפונית, שכן סקירה ממשלתית חדשה על כספי החברה מראה שהיא יכולה לתמוך רק בפעילות במשך” כמה חודשים נוספים “.

גרנט שאפס אמר ל”סקיי ניוז “:” בסוף ינואר אודיע בדיוק כיצד אנו הולכים לקדם את הדברים.

     

 

 

“ובעיניי זה לא רגע מוקדם מדי.

   
     
         Grant Shapps said there will be plans in place by the end of the month
     

       

          תמונה:
          גרנט שאפס אמר שיהיו תוכניות להתקיים עד סוף החודש
       
   

 

 

“הדברים לא ישתנו בן לילה, אבל זו תהיה התחלה של מסילה טובה יותר.”

ב -12 החודשים האחרונים, רק 56% מרכבות של הרכבת הצפונית הגיעו תוך דקה מזמן ההגעה המתוכנן שלהם, הרבה מתחת לממוצע בבריטניה.

 

ובשנת 2018, שינויים בלוחות הזמנים והפעולה התעשייתית הובילו לביטולים נרחבים.

         

 

  

   
     
         In the past 12 months, only 56% of Northern Rail's trains have arrived within a minute of their scheduled arrival time
     

       

          תמונה:
          במהלך 12 החודשים האחרונים, רק 56% מרכבות הרכבת הצפונית הגיעו תוך דקה משעת ההגעה המתוכננת שלהם
       
   

 

 

התחזית הכספית החדשה פירושה שניתן יהיה להכניס את החברה להסדר חדש לטווח קצר, או שהממשלה תוכל להסיר את הזיכיון שלה לחלוטין ולמנות מפעיל אחרון אחרון.

   
     

עוד מרכבת

     

             
  •            
                 

    מסילות הברזל של בריטניה זקוקות לשיפוץ קיצוני כדי לסיים את ‘מסעות הסיוט’, טוענים דוחות

               
             

  •          

  •            
                 

    לוח הזמנים של הרכבות: זעמם של הנוסעים כלוח הזמנים החדש מתחיל בהפרעה

               
             

  •          

  •            
                 

    בחירות כלליות: תוכנית המדרכה של שבית הרכבות בטורי מתייחסת לעובדים כמו ‘עבדים’, אומר האיגוד

               
             

  •          

  •            
                 

    הרכבות: סקר השמיים מציע כי הרוב מגבה את רשת ההחלמה

               
             

  •          

  •            
                 

    שלט אזהרה ‘לא מספיק’ כאשר האישה נפטרה כשהיא נשענה מהרכבת

               
             

  •          

  •            
                 

    הנוסעים מתייחסים לעלות של 100 ליש”ט בכרטיסי העונה כפי שאושרה עליית התעריף האחרונה

               
             

  •      

   

 

 

את הסקירה התקבלו בברכה על ידי קמפיינים שהיו שקראו לממשלה להפשיט את הזיכרון את Arriva , חברת האם של הרכבת הצפונית.

“אנחנו צריכים להמשיך את זה, אנחנו לא יכולים להמשיך ככה,” אמרה ג’ודית בלייק, מנהיגת מועצת העיר לידס, ל- Sky News.

   
     
         Judith Blake said Northern Rail can't continue like this
     

       

          תמונה:
          ג’ודית בלייק אמרה כי הרכבת הצפונית אינה יכולה להמשיך כך
       
   

 

 

“הציבור המטייל בסוף הקשר שלהם, באמת היה להם מספיק.”

אך כריס בורשל, מנהל מנהל הרכבות של בריטניה עבור Arriva, אמר ל- Sky News: “הנחות ניתנו כאשר התפתחה התוכנית לזכיינית כי יימסרו פרויקטים של תשתית קריטית כדי לאפשר דרישות יכולת צמיחה ותמיכה. [ 19459002]

“רבים מאלה התעכבו או בוטלו.”

“האתגרים הללו ימשיכו להשפיע על השירותים ללא קשר למי שמנהל אותם.”

הסכנות להסתמך על רכבות לדיווח עליהם

עד ראייה מאת קטרינה ויטוזי

דיווחנו מתחנת מרכז לידס ביום חמישי.

[ 19459001] זו אחת התחנות העמוסות ביותר בצפון, עם 31m נוסעים בממוצע בשנה.

אבל אם אתה חושב שיהיה קל להגיע לכאן, אתה ‘ אל תטע.

ארגנו ראיון בתחנה עם שרה לונגלנדס. היא ראשו של טנק חשיבה מחקרי צפוני, שבסיסו במנצ’סטר.

   
     
         Sarah Longlands was unable to do the 35 mile journey because trains were cancelled
     

       

          תמונה:
          שרה לונגלנדס לא הצליחה לבצע את המסע באורך של קילומטר וחצי מכיוון שבוטלו רכבות
       
   

 

 

“אתה יכול להגיע לכאן לפני השעה 15:30?” שאלנו.

“בטח! זו רק אמצע היום. אין בעיה!” היא אמרה.

משרדה של שרה היה ממש ליד תחנת מנצ’סטר פיקדילי, ולכן היא תכננה לקפוץ ברכבת הבאה ללידס שאמורה, בדרך כלל, לקחת קצת יותר משעה.

אחרי הכל, זה רק 35 מייל, אורך הקו המרכזי של הרכבת התחתית של לונדון.

זה צריך להיות קל להגיע בין שתי ערים צפוניות גדולות.

ביום שבוע.

בזמן רגיל.

צריך להיות.

האם אתה יכול לראות לאן מועדות פניו?

90 דקות לאחר מכן, שרה התקשרה אלינו חזרה.

 

     
         
             

         

     

 

 

“אני בתחנה ולמען השם, זה פשוט מגוחך!” היא אמרה.

עוכבו שלוש רכבות, אחרות בוטלו. ההגעה אלינו, ברכבת ובמועד, פשוט לא קרה.

אז בסופו של דבר עשינו את הראיון בטלפון, וחבל כי מה שהיה לה לומר על הרכבת הצפונית היה ממש מעניין.

“זה נכון שהזיכיון הוא רק חלק מהבעיה,” אמרה. “צריך להיות יותר השקעה גם בתשתיות.

” אבל באמת, האם זה יכול להיות כל כך קשה להשיג רכבת שתעבור בזמן? “

[19459001 ] או אפילו, בפשטות, בכלל?
     

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה