נטפליקס התחזקה בתשעה מיליון מנויים חדשים כשההכנסות עולות ל -4.2 מיליארד ליש"ט

תוכן עניינים
    
         

נטפליקס צברה כמעט תשעה מיליון מנויים חדשים ברבעון הרביעי שלה, שהועצמה בעקבות שחרורים הכוללים עונה חדשה של דרמה מלכותית הכתר ושני סרטים מועמדים לאוסקר.

אתר הסטרימינג הוסיף 8.76 מיליון מנויים גלובליים בתשלום בשלושת החודשים שהסתיימו ב -31 בדצמבר.

     

 

 

הרווח הנקי עלה לרמה של 587 מיליון דולר (449 מיליון ליש”ט) ברבעון הרביעי מ- 134 מיליון דולר (102 מיליון ליש”ט) שנה קודם לכן, בעוד שההכנסות הכוללות עלו ל -5.5 מיליארד דולר (4.2 מיליארד ליש”ט) מ -4.2 מיליארד דולר (3.2 מיליארד ליש”ט) בשנה. קודם לכן.

הרבעון הרביעי היה הראשון שראה את נטפליקס מול הזרמים החדשים וולט דיסני ואפל, שניהם הושקו בנובמבר.

החברה הודתה שתחרות זו תמשיך להשפיע על עסקיה בארה”ב, שם צמיחת המנויים של 420,000 הייתה מתחת לציפיות.

 

כעשרה מיליון איש נרשמו לשירות הסטרימינג של דיסני ביום הראשון שלה, ובעוד שהביצועים של אפל היו פחות ברורים, HBO Max – מבעלות AT&T WarnerMedia – תצטרף לתחרות בחודש מאי.

         

 

 

הזמינות של נטפליקס ביותר מ -190 מדינות מעניקה לה את הנוכחות הגלובלית הגדולה ביותר, אך ככל שיותר מתחרים נכנסים לשוק ותקציבי הבידור הביתיים נמתחים רחוק יותר, לא סביר שהיא תוכל להעלות את מחירי המנוי כפי שקרה בארה”ב בשנה שעברה. .

   

     

עוד מ- Netflix

     

  •            
                 

    הארי ומגהאן: הבוס של נטפליקס מעוניין לעבוד עם הסאסקסים

               
             

  •          

  •            
                 

    פרסי אוסקר: מועמדויות מובילות לבנות וגבריות באופן מוחלט

               
             

  •          

  •            
                 

    מחזמר סינדרלה חדש: אנדרו לויד וובר מתחבר עם סופר קילל איב אמרלד פנל

               
             

  •          

  •            
                 

    הארי היינס: כוכב סיפור האימה האמריקאי נפטר בגיל 27

               
             

  •          

  •            
                 

    שני אפיפיורים: פלטפורמות הזרמה מוכנות לקחת סיכונים, אומר הבמאי פרננדו מאירלס

               
             

  •          

  •            
                 

    Netflix, NO TV, Apple TV +: איזה שירות סטרימינג הכי טוב לחג המולד?

               
             

  •      

 

 

כאשר המתחרים מקימים שירותי סטרימינג משלהם, הם גם מוציאים את הפקותיהם מ- Netflix. חברים, למשל, עזבו החודש להיות מופעל ב- HBO Max. המשרד עוזב בסוף השנה הזו כדי להיות משוחק בפלטפורמה החדשה של NBC שהושקה בשנה הבאה.

נטפליקס תצטרך יותר ויותר לחפש צמיחה מחוץ לארה”ב. האזור הצומח במהירות ביותר הוא אסיה-פסיפיק, מה שמביא להשקעה רבה יותר בתכנים שאינם באנגלית.

כשנשאל על האפשרות להציג מודעות, מנכ”ל נטפליקס ריד הייסטינגס ציין כי שוק הפרסום הדיגיטלי נשלט על ידי חברות כמו גוגל, אמזון ופייסבוק והסיק למסקנה: “אין שם כסף קל”.

עם זאת, יש לנטפליקס יתרון עם שנים של נתונים על הצופים שאוהבים לצפות.

אנליסט EMmarketer, אריק ההגסטרום, אמר: “הסקאלה של נטפליקס מאפשרת לו להגיע לקהלים המוניים, מה שמקל עליהם ליצור להיטים בהשוואה למצטרפים חדשים לשוק.”

נטפליקס מצפה להוסיף 7 מיליון מנויים ברחבי העולם ברבעון הראשון של 2020 ואמרה: “יש לנו התחלה גדולה בזרם ונעבוד לבנות את זה על ידי התמקדות באותו הדבר שממנו התמקדנו 22 שנים האחרונות – חברים נעימים. ”

מניות נטפליקס עלו רק קצת יותר מ -2% במסחר שאחרי שעות העבודה.

     

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שוק ההון