מניות טוויטר עולות בהכנסות רבעוניות של מיליארד דולר שנרשמו לראשונה

תוכן עניינים
    
         

טוויטר רשמה לראשונה הכנסות ברבעון העולה על 1 מיליארד דולר, ועזרה למניותיה לעלייה במסחר המוקדם.

נתוני הרבעון הרביעי של הרציף ותחזיותיו נתפסו במידה רבה כתיק מעט מעורב, אך מספרי הליבה היו חיוביים לאחר ביצוע לא מושלם בשלושת החודשים הקודמים.

     

 

 

סך ההכנסות הסתכמו ב -1,01 מיליארד דולר (771 מיליון ליש”ט), עלייה של 11% בתקופה המקבילה לשלושה חודשים בשנת 2018 – מונע על ידי עלייה של 12% במכירות הפרסום, כך טוויטר.

היו חדשות טובות נוספות על מספרי משתמשים – תחום בו החברה התמקדה באמצעות ניסיונות לחזק את חווית המשתמש.

נאמר כי שיפורים במודלי למידת המכונות שלה כדי לספק תוכן והודעות רלוונטיים יותר תרמו לעלייה של 21% במדד הליבה היומי שלה למשתמשים, שהגיע ל -157 מיליון.

 

מאמציו כללו לאפשר לאנשים לעקוב אחר נושאים ולהתמודד עם תוכן פוגעני באופן יזום יותר.

         

 

 

   

         Donald Trump and Benjamin Netanyahu

       

תמונה:
          טוויטר ויריביה במדיה החברתית נמצאים במוקד חד לקראת מה שעשוי להיות קמפיין בחירות נשיאותי מפלג
       

 

בסוף השנה שעברה, היא גם השיקה תכונה למשתמשים להסתיר תשובות מסוימות בציוצים שלהם.

   

     

עוד מפוליטיקה

     

  •            
                 

    בריטניה ‘תנהג בעסקה קשה’, כאשר היא מבקשת עסקת סחר אמריקאית מרחיקת לכת

               
             

  •          

  •            
                 

    הבוס של ג’ון לואיס מזהיר מפני סגירת חנויות נוספת לפנינו

               
             

  •          

  •            
                 

    סין מפחיתה את המכסים על סכום של 75 מיליארד דולר של ארה”ב בסחורות וירוסים

               
             

  •          

  •            
                 

    טלטול HSBC: מדוע לשונות מתנדנדות על הנהגת הבנק

               
             

  •          

  •            
                 

    טייקון העיר קרודאס להצטרף לטורי ברקסיטרים בבית הלורדים

               
             

  •          

  •            
                 

    מילקמן המודרני עושה את הסיבוב אחרי ‘בוריס מקפיץ’

               
             

  •      

 

 

אולם הרווחים של טוויטר לא היו צפויים ככל שהעלויות עלו.

הרווח הנקי הגיע ל -119 מיליון דולר – נפילה של יותר מ -50% לעומת הרבעון האחרון של 2018.

הוא גם הזהיר כי עלויות היו צפויות לעלות בכ -20% במהלך 2020 הנוכחית. בשנה – עוברת מיליארד דולר – מכיוון שהיא מעסיקה עובדים נוספים ויוצרת מרכז נתונים חדש.

המניות עלו ב -16% ב- NYSE – ברמה הגבוהה ביותר מאז אוקטובר אשתקד.

מאמצי הניקיון של החברה מתרחשים כאשר אמריקה, השוק הגדול ביותר שלה, מתכונן לצאת לקלפיות בנובמבר לקראת מה שעשוי להיות בחירות נשיאות מרה שתראה כי דונלד טראמפ יציע לקדנציה שנייה ואחרונה. במשרד.

בטוויטר נמסר כי עדיפות למאמצים להגן על שלמות השיחות הקשורות בבחירות.

היא אסרה על מודעות פוליטיות בנובמבר בשנה שעברה – בזמן שבריטניה התכוננה ללכת לקלפיות – בתוך לחץ הולך וגובר על חברות המדיה החברתית להפסיק לקבל מודעות שעלולות להכיל מידע מטעה או כוזב.

החברה אמרה השבוע כי היא תחיל מדבקות אזהרה “כוזבות” על ציוצים המכילים אמצעי מדיה סינתטיים או ערוכים באופן מטעה ותסיר מדיה כזו אם היא עשויה לגרום נזק.

ניל ווילסון, אנליסט השוק הראשי ב- Markets.com, אמר על הביצועים הכספיים: “מספרי הטוויטר נראים די מגושמים וניתור חזרה מהרבעון השלישי חסר הערך המאופיין בהאטה רצינית בצמיחת הכנסות ובעיות טכנולוגיות עם מערכת מיקוד המודעות שלה. ”

     

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שוק ההון