מכירות אייפון חוזרות לצמיחה ברבעון המפתח העיקרי של חג המולד

תוכן עניינים
    
         

אפל דיווחה על עלייה במכירות האייפון לראשונה מזה שנה מכיוון שהיא סיפקה תוצאות טובות מהצפוי לרבעון המפתח של חג המולד.

החברה ראתה גם ביקוש גובר לתוספות כמו אוזניות אלחוטיות של AirPods, כאשר ההכנסות בשלושת החודשים עד סוף דצמבר עלו ב -9% בהשוואה לתקופה המקבילה לפני שנה לרמה של 91.8 מיליארד דולר (70.5 מיליארד ליש”ט) ).

     

 

 

הרווח עלה ב -11% לרמה של 22.2 מיליארד דולר (17.1 מיליארד ליש”ט).

המניות טיפסו בשיעור של 2% במסחר שאחרי שעות העבודה, סייע גם בתחזית אפל לרבעון הנוכחי שהיה גבוה מהמספרים שצפו בוול סטריט.

עם זאת, המנכ”ל טים קוק הודה כי מדובר בטווח רחב יותר מהרגיל בגלל אי ​​הוודאות שיצר נגיף הקורונוס בסין, שם מתגוררים רבים מספקיה.

 

הוא אמר לערוץ CNBC האמריקני כי אפל סגרה חנות אחת בסין ומגבילה את נסיעות העובדים בגלל הנגיף, בעוד חנויות אחרות שנותרו פתוחות הקטינו את שעות הפתיחה שלהן.

         

 

 

הייתה אכזבה קלה מכיוון שחטיבת השירותים של ענקית הטכנולוגיה בקליפורניה – הכוללת את שירות הסטרימינג החדש של Apple TV + – פספסה תחזיות הכנסות אם כי היא עדיין הגיעה לשיא שיא.

   

     

עוד מפוליטיקה

     

  •            
                 

    Ovo Energy קנס 8.9 מיליון ליש”ט בגין לקוחות בעלי חיוב יתר

               
             

  •          

  •            
                 

    צפון צפוי לאבד את זיכיונות הרכבת היום – וזה הזמן

               
             

  •          

  •            
                 

    סטארבקס סוגרת מחצית מחנויות סין בין התפרצות וירוס קורונוויר

               
             

  •          

  •            
                 

    ארה”ב “מאוכזבת” כאשר ראש הממשלה מעניק תפקיד מוגבר של 5G ל- Huawei

               
             

  •          

  •            
                 

    מה המשמעות של החלטת Huawei?

               
             

  •          

  •            
                 

    איירבוס פגע בסך 3.6 מיליארד אירו להסדרת תביעות שוחד ושחיתות

               
             

  •      

 

 

מר קוק אמר שהתוצאה הכוללת “מונעת על ידי ביקוש חזק לדגמי ה- iPhone 11 וה- iPhone 11 Pro שלנו”.

מכירות מכשירי האייפון עלו ב -8% לעומת רבע חג המולד בשנה שעברה, עמדו על 56 מיליארד דולר (43 מיליארד ליש”ט), והסתיימו מגמה של שנה של ירידות גדולות והכתה בקלות את תחזיות האנליסטים.

מוצרים לבישים – הכוללים Airpods כמו גם Apple Watch – ראו הכנסות של 37% ל -10 מיליארד דולר (7.7 מיליארד ליש”ט).

בינתיים גדל מספר מכשירי האייפון, המחשבים והמכשירים האחרים הפעילים בבעלות הלקוחות, המכונים “הבסיס המותקן”, במאה מיליון ליותר ממיליון וחצי מיליארד בשנה האחרונה.

צמיחה זו מסייעת לה להוסיף מנויים לשירותים – נתפסים כמספקים הכנסות עקביות יותר ממכירות שגויות של חומרת החברה.

אפל הציבה יעד חדש של 600 מיליון מנויים בתשלום עבור שירותי מוסיקה, טלוויזיה, גיימינג ושירותים נוספים עד סוף 2020, לעומת היעד הקודם של 500 מיליון שכעת היא מצפה לעלות במהלך הרבעון הנוכחי בסוף מרץ.

סופי לונד-ייטס, אנליסטית המניות בהרגריבס לנסדון, אמרה: “מכירות האייפון הביסו בנוחות את ציפיות השוק ברבעון הראשון, מה שמציע שהדגמים האחרונים היו כוח שיש לחשב איתו.

[19459001 ] “מכיוון שאייפונים מהווים למעלה ממחצית מכירות המכירות הטוב ביותר, במיוחד כאשר ההתקדמות בין דגמי טלפון שונים הופכת לניואנס יותר וקשה יותר להבדלה, מה שמוביל לשוק צפוף בהרבה.”
     

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שוק ההון