הביקוש לאדיז מסייע למכירות חגיגיות במיליארד ליש"ט

תוכן עניינים
    
         

אלדי אמר כי הביקוש לטווח השמפניות והפרוסקו שלו עזר למכירות בבריטניה במהלך התקופה החגיגית לעלות לראשונה למיליארד ליש”ט.

הקמעונאית בבעלות גרמנית אמרה כי ארבעת השבועות עד ה -24 בדצמבר ייצגו את “חג המולד הטוב ביותר אי פעם בבריטניה”, כאשר המכירות עלו ב -7.9% לעומת לפני שנה.

     

 

 

נאמר שהדבר מונע על ידי הביקוש לבירה, יין ומשקאות חריפים – עם עלייה של 14% במכירות היין המבעבעים – כמו גם טווחי המזון המובחרים והבשר הבריטי הטרי.

אלדי אמרה גם שהיא מכרה 55 מיליון פשטידות טחון, 22 מיליון חזירים בשמיכות ויותר משני מיליון פודינג חג המולד לקראת חג המולד.

     

         

             
               
                         Christmas shopping

                         
                             
                               
                               
                             

                         

                     
                     

             
                 

                    
                      דצמבר 2019: ‘אופטימיות עצבנית’ בקרב קמעונאים בנושא חג המולד
                 
         

     

 

 

עם זאת, החברה, שהתרחבה במהירות, לא חשפה נתוני מכירות כמו-לדומה – מדד תעשייתי סטנדרטי שמסתכל על צמיחה בחנויות שהיו פתוחות שנה ויותר – אף כי דובר החברה אמר שהם היה חיובי.

 

מנכ”ל אלדי בריטניה, ג’ילס הארלי, אמר כי ביצועי הטווח “שנבחרו במיוחד” בפרמיה שלו “עלו על הציפיות” בכך שהציעו ללקוחות מוצרים “עבור חלק מהמחיר שהם היו משלמים במקום אחר”.

         

 

 

הקמעונאית גם אמרה כי היא קיבלה חיזוק מההצלחה של קמפיין המודעות שלה לחג המולד, בו היו קווין הגזר ורובי וויליאמס.

   

     

עוד מפוליטיקה

     

             

  •            
                 

    מצפן מאשר את היו”ר פול וולש לפרוש

               
             

  •          

  •            
                 

    היום הבוסים הבכירים ירוויחו יותר בשנת 2020 מהשכר השנתי הממוצע

               
             

  •          

  •            
                 

    בורגר קינג משיקה וופר מבוסס צמחים – אך טבעונים אינם יכולים לאכול אותו

               
             

  •          

  •            
                 

    הפרלמנט הוטעה “בגלל העלות האמיתית של HS2, טענות בדו”ח סוררות

               
             

  •          

  •            
                 

    קורפ החדשות של מרדוק מרגיש רעידה במכירת Unruly

               
             

  •          

  •            
                 

    HMV ו Debenhams הופכים להיות הקמעונאים העיקריים האחרונים לסגירת חנויות רחוב גבוה

               
             

  •      

   

 

 

לאלדי יש כיום 874 חנויות בבריטניה והיא שואפת להשיג יעד לטווח ארוך של 1,200 עד 2025.

   

     

         Aldi and Lidl
     

       

          תמונה:
          אלדי ו לידל מכרסמים את נתח השוק של הרוכשים ‘ארבעת הגדולים’
       
   

 

 

נתוני התעשייה האחרונים הציבו את חלקו בשוק המכולת על 8%, לעומת 7.6% לפני שנה.

אלדי, יחד עם לידל, מכרסם בשנים האחרונות את הדומיננטיות של המרכולים הגדולים “טסקו, סיינסברי, אסדה ומוריסון.

טסקו, סיינסברי ומוריסון אמורים לדווח על סחר בחג המולד במהלך השבוע.

     

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שוק ההון