הבוס של הית'רו דורש 'מסלולי קו הצלה' ככל שהשורה של פלייב מתעמקת

תוכן עניינים
    
         

המנכ”ל של נמל התעופה הית’רו הפך לדמות התאגידית האחרונה במשקל כבד שהתערבה בשורה על עתידו של פליבה, בדרישה לפעולה ממשלתית דחופה לשמירה על “נתיבי קו הצלה” משדה התעופה העמוס ביותר בבריטניה.

סקיי ניוז ראה מכתב ששלח ג’ון הולנד-קיי לפול מיינארד, שר התחבורה, ובו הוא קורא לגדר את מסלולי הטיסות מה שנקרא PSO) לטיסות ל מהית’רו.

     

 

 

קריאתו של מר הולנד-קיי הגיעה ימים לאחר שהתברר כי פליבה החליטה להקצות מחדש את מסלול הית’רו-לניו-קיי לשדה התעופה גטוויק במקום לשחרר את משבצות הית’רו הרווחיות השתמש בטיסות אטרקטיביות יותר מבחינה מסחרית.

נתיבי PSO נהנים מסבסוד ציבורי, עם עלייה במספר הזכאים למעמד ההוא שצפוי להוכרז כחלק מהייעוץ בנושא קישוריות אזורית.

סביר להניח כי גרנט שאפס, מזכיר התחבורה, יחשוף את התוכנית בחודש הבא, על פי מקורות ווייטהול.

 

התערבותו של מר הולנד-קיי מדגישה את אופיו הזעיר של הוויכוח על תמיכת הממשלה בפלייב, שהיה על סף קריסת הממשל בתחילת החודש.

         

 

 

     

         


               
                         Ryanair boss Michael O'Leary said the government deal to bailout Flybe amounted to a 'nasty cover up subsidy to billionaires'
                             
                               

                         

                     

                     

             
                 

“זה סובסידיות מגעיל למיליארדרים”
                 

 

 

השרים התחייבו לבחון את חובת הנוסעים האווירית ומנהלים משא ומתן על הלוואה לחברה עם בעלי מניותיה, שמובלים על ידי הבתולה האטלנטית של סר ריצ’רד ברנסון.

   

     

עוד מפוליטיקה

     

  •            
                 

    RBS הנתמכת על ידי המדינה מסיימת את התוכנית לסיר בונוס בסך 305 מיליון ליש”ט

               
             

  •          

  •            
                 

    שר צרפת מאיים להטיל וטו על עסקת פלדה בריטית

               
             

  •          

  •            
                 

    ראשי תעופה מתחייבים להנחית תוכנית אפס פחמן

               
             

  •          

  •            
                 

    איירבוס מסכימה לשלם הסדר שיא בחקירת שוחד

               
             

  •          

  •            
                 

    אסטון מרטין מבקש כספים בסך 500 מיליון ליש”ט לאחר שנה ‘מאכזבת’

               
             

  •          

  •            
                 

    חזית מנכ”ל התמזה ווטר מושכת שיחות

               
             

  •      

 

 

במכתבו לממשלה לווה מנכ”ל הית’רו את המשפט האהוב על השרים לאחר הבחירות, ואמר כי הממשלה צדקה לתעדף “קשרי תחבורה אזוריים חזקים יותר שיסייעו ליישור כלכלת בריטניה, להניע צמיחה כלכלית וליצור מקומות עבודה. “.

מר הולנד-קיי הוסיף, עם זאת, כי הוא היה מודע ל”אכזבה “שעסקים בדרום מערב אנגליה הביעו במהלך החלטתו של פליבי להעביר את טיסות לונדון-ניוקוי שלה מהית’רו ליריבתה הקטנה יותר.

“הם מתוסכלים מאוד מאובדן חיבור אוויר ישיר להית’רו, שכשדה התעופה המרכזי היחיד בבריטניה, מקשר אותם לשווקים גלובליים ופותח הזדמנויות סחר ותיירות חשובות”, אמר למר מיינארד. .

“זה לא יכול להיות נכון, כאשר בריטניה עוזבת את האיחוד האירופי, אזורים של בריטניה נותרים לסמוך על רכזת האיחוד האירופי כמו אמסטרדם, על קישוריותם הגלובלית.

” כפי שהממשלה שואפת כדי לאזן מחדש את הכלכלה, לא ניתן יהיה לקבל שום איזור או אומה של בריטניה מנותק מהקשרים הגלובאליים שאין כמוהו של הית’רו. “

מר הולנד-קיי דחק במשרד התחבורה” להתגונן ולהגן על קו הצלה ” נתיבים ‘מאזורים שאינם יכולים לגשת ללונדון באמצעות הובלה שטחית תוך פחות מארבע שעות “.

     

         


               
                         preview image
                             
                               

                         

                     

                     

             
                 

השר מגן על הצלת פליבה ‘בר-קיימא’
                 

 

 

מהלך כזה צריך, לדבריו, לחייב את ה- DfT להורות לגוף האחראי על תיאום הקצאות משבצות שדה תעופה כדי לאפשר לחברות תעופה אחרות להציע “נתיבי קו הצלה” כאלה, אם יש איום על שינוין או הסרתן.

“במקביל, ה- DfT צריך להרחיב את השימוש ואת הייעוד של חובות השירות הציבורי בנתיבי סיכון”, ולפרט אותם לשימוש בהית’רו בלבד, “הוסיף.

להתערבותו של הית’רו בשורה על פליבה הייתה ההשפעה הנדירה של העמדת מר הולנד-קיי באותו הצד של הוויכוח כמו וילי וולש, מנכ”ל קבוצת הבינלאומי של חברת התעופה הבינלאומית.

השניים התנגשו שוב ושוב, ובמיוחד על עלות הקמת המסלול השלישי של הית’רו.

גם וולש וגם מייקל אולרי, הבוס של ריאנאייר, איימו לתבוע את הממשלה בגין תמיכת המדינה בפלייב, שהיא אחת המובלות המקומיות הגדולות בבריטניה, והובילה יותר משמונה מיליון נוסעים מדי שנה.

פליבה ושרים הכחישו כי כל סיוע ממשלתי מהווה “חילוץ”, קו ויכוח שהרגיז את ראשי התעופה.

השבוע האשים מר O’Leary את מר ג’וויד בהצהרות “לא מדויקות ומטעות ברצינות” על כספיו של פליבה.

הבוס של ריאנאייר תיאר את דחיית המס לטווח הקצר שהוענק לפלובי המכונה הסדר ‘זמן לשלם’ כ”הפרה של כללי הסיוע במדינה “מכיוון ש”כל חברות התעופה המתחרות שלה בבריטניה ממשיכות לשלם [חובה הנוסעים האווירית] שלהם בזמן “.

הוא אמר שמר ג’אוויד היה “עיוור על ידי מיליארדרים”, והוסיף: “אם בעלי המיליארדרים האלה לא מוכנים לשים את היד בכיסים העמוקים שלהם כדי לחלץ את פליבה ההפסד, אז מדוע הממשלה וה HMRC [רשויות המס] נותנים להם ערבות? ”

סקיי ניוז חשף אתמול (ב ‘) כי וייטהול גויס למומחי הארגון המבנה Alvarez & Marsal לייעץ על תנאי כל הלוואה, שתצטרך להיעשות בתנאים מסחריים כדי להימנע מהפרת כללי הסיוע הממלכתי.

דובר הית’רו סירב להגיב ביום חמישי על תוכן מכתבו של מר הולנד-קיי.

     

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שוק ההון