האוסקר הפציר לאלוף יותר אנשים בצבע באקלים שלאחר הווינשטיין

    
         

אחד מחמש המועמדים השחורים המועמדים לפרסי האוסקר השנה, אומר שיותר סרטים כמו שלה חייבים לאלוף את האקדמיה אם היא באמת מתחייבת לשנות.

קארן טוליבר, סמנכ”ל הקריאייטיב לאנימציית Sony Pictures, אומרת שיער אהבה, על אבא שחור שמנסה לעזור לבתו לעשות את שיערה – מביא משהו חדש לאוסקר.

     

 

 

“זה עשוי מאנשים צבעוניים וזה קשור לדברים שחשובים לנו מאוד ואין הרבה מהסרטים האלה שמועמדים”, אמרה לסקיי ניוז.

             
             
                 The Anatomy of an Oscar winner

         

                 

האנטומיה של זוכה האוסקר

                 

         

             
     

 

“אני מקווה שככל שיראו את התגובה לסרט הזה אז יותר יתגייסו, ייווצרו יותר ונראה עוד.”

טוליבר אמר שהסרט המצויר, המתאים ביותר לקצוות האנימציה, היה מאוד אישי ומשהו מפרויקט תשוקה עבורה ובמאי שלה מתיו א שרי.

 

“יש לי ילד בן 13 ו -15 ואני חושב עליהם שהם שחורים ויוצאים לעולם, והסטראוטיפים שעולים גברים שחורים ממש מפחידים אותי כשאני חושב על אמא מנסה להוציא אותם בעולם, “הסבירה.

         

 

 

“לאחר שצילם את התמונות האלה על המסך אני חושב שזה ממש חשוב.”

   
     

עוד מאוסקר

     

  •            
                 

    מהאקדמיה לזומבים: מדריך ה- A-Z לטקס האוסקר 2020

               
             

  •          

  •            
                 

    מארח קולנוע השמיים אלכס קיין חולק את תחזיות סרטי הלילה שלו באוסקר

               
             

  •          

  •            
                 

    סטיבן קינג: פרסי האוסקר “קשורים לטובת אנשים לבנים”

               
             

  •          

  •            
                 

    פרסי גילדת שחקני המסך: טפיל, בראד פיט ופיבי וולר-ברידג ‘בין הזוכים

               
             

  •          

  •            
                 

    רוברט פטינסון: ‘אני אוהב סוטה, לא אכפת לי מה אנשים חושבים’

               
             

  •          

  •            
                 

    וילם דפו על המגדלור, סרטי גיבורי על ולא מסתובב עם רוברט פטינסון

               
             

  •      

 

 

השנה, ה- hashtag #OscarsSoWhite החל להתייצב שוב לאחר שרק שחקן אחד שאינו לבן הוכר – דרום לונדונר סינתיה אריבו שקיבלה השחקנית הטובה ביותר בהנה.

רבים התווכחו על העובדה שהופעות ראויות לציון כמו ג’יימי פוקס בסרט רחמים, שמי של אדי מרפי הוא דולמיטי, וההוסטלרים של ג’ניפר לופז התעלמו לחלוטין על ידי האוסקר.

במאי הפרידה לולו וואנג והשחקנית המובילה שלה Awkwafina נמנים גם עם אלה ששודדו על ידי האקדמיה.

וואנג חושב שבסופו של דבר החברות בארגון היא הבעיה.

“תלוי מי החברים הם הולכים לצפות בסרטים שונים,” הסביר יוצר הסרט.

“סיפורים שונים הולכים להדהד עימם, ומה שהם רואים כסרט מצוין או בבימוי מצוין שונה על סמך הדמוגרפיה שלך.”

זהו תחושה שמהדהדת על ידי מבקרת הקולנוע חנה אינס פלינט, שמצטטת את סרטו התשיעי של טרנטינו – שהוא אחד הרצים החזיתיים של השנה – כדוגמה כיצד האוסקר משקף חברות שעדיין מורכבת בעיקר מבוגרות, לבנות יותר גברים.

“יש לנו קצת רגרסיה,” אמרה.

“פעם היה פעם … בהוליווד סיפור על שני גברים לבנים בשנות החמישים לחייהם המתעוררים על תרבות משתנה הגורמת להם להרגיש לא רלוונטיים.”

   
         The Farewell director Lulu Wang has also been snubbed by the Academy

       

תמונה:
          מנהלת הפרידה לולו וואנג סוממה גם היא על ידי האקדמיה
       

      

             
             
                 BAFTA lacks progress in improving diversity, analysis shows

         

                 

BAFTA חסרה התקדמות בשיפור המגוון, כך עולה מהניתוח

                 

         

             
     

 

“אני חושב שזה מאוד אומר את העובדה שזה עשה כל כך טוב וזה מייצג כנראה את רוב האנשים באקדמיה, שעשו סרטים בשנות השישים והשבעים, כשהחבר’ה האלה עשו סרטים.”

פרסי האוסקר ה -92 – שיוצגו בקולנוע סקיי וטלוויזיה עכשיו משעה 22:00 ביום ראשון – משקפים משהו מהוליווד הוותיקה, שהמועמדים שלה נשלטים על ידי שחקנים ותיקים כמו אל פצ’ינו בן ה -79 וג’ו פשי. , בראד פיט וליאונרדו דיקפריו, סר אנתוני הופקינס וג’ונתן ברייס, רנה זלווגר ככל הנראה יזכה בשחקנית הטובה ביותר בגין שיחקה את ג’ודי גרלנד ואפילו לורה דרן שהועמדה לשחקנית המשנה בסיפור הנישואים כ 28 שנים מאז הנהון האוסקר הראשון שלה.

האזינו ל”טפיל, לעודד ודניאל קלויה “ב”סופר”.

 

:: האזן לפודקאסט מאחורי הקלעים ב- Apple Podcasts , Google Podcasts , Spotify , Spreaker

עם זאת, באקלים שלאחר ויינשטיין, לחץ לשינוי בענף נראה חסר תקדים. הקוראים לאקדמיה לגוון ולשקף יותר יוצרות קולנוע ונשים יותר צבעוניות בסרטים שהיא מגלמת, נראה רק שמתחזק.

לאחר שהבפטות נשלטו על ידי מסר של גיוון – כשנאומו החצוף של חואקין פיניקס הקורא “גזענות מערכתית” בענף, קריאות לרפורמה באקדמיה מהדהדות במיוחד עם דור צעיר של יוצרי קולנוע ואכן קהלים צעירים יותר. שיש להם ציפיות גבוהות לטון הטקס השנה, ואכן הזוכים בו.

     

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה