בוס בואינג היה צריך לפרוש לפני חודשים

תוכן עניינים
    
         

ההפתעה האמיתית היחידה לגבי עזיבתו של דניס מילנבורג מבואינג היא כמה זמן לקח לקרות.

הטיפול של בואינג במפלס ה- 737 MAX הושחת.

     

 

 

סימן ההיכר עם זה היה שמר מילנברג, למרות שהורחק מכמירת ראשו בבואינג באוקטובר, נשאר במקומו כמנכ”ל.

ההתעקשות האפלולית שלא לספק בחור שנפל נזרקה להקלה גמורה כאשר, בנובמבר, שם בית אחר מאמריקה התאגידית הראה למנכ”ל את הדלת.

יציאתו של סטיב אוסטרברוק ממקדונלד’ס , בגין העבירה הטריוויאלית יחסית של קיום יחסים בהסכמה עם עמית במקום העבודה, עמדה בניגוד להחלטתו של בואינג לא לסלק מנכ”ל בראש ההגה כאשר 346 בני אדם נהרגו בשתי התרסקויות בהן היה מעורב מטוסו.

 

במהלך השבועות האחרונים התברר כי סבלנותם של משקיעי החברה.

         

 

 

הקש האחרון הגיע כאשר בשבוע שעבר בואינג השעה את הייצור של ה- 737 MAX.

   

     

עוד מפוליטיקה

     

             

  •            
                 

    ראש בואינג הדיח ימים לאחר שהודיע ​​על ייצור 737 של MAX על הקרקע

               
             

  •          

  •            
                 

    המיליארדר ראובנס מוצא מקום למיזם משותף של מלונות פאצ’ה

               
             

  •          

  •            
                 

    מחירי הדירות הממוצעים בערים הגדולות בבריטניה עלו בעשור האחרון ב -90,000 ליש”ט

               
             

  •          

  •            
                 

    ראש התחרות של האיחוד האירופי נאבק לאלף את ‘הצד האפל’ של הטכנולוגיה הגדולה למרות קנסות שיא

               
             

  •          

  •            
                 

    קרלייל מחליקה על מנהל העושר הארווד בעסקה של 100 מיליון ליש”ט

               
             

  •          

  •            
                 

    ‘חשבנו שזה קונדס’: ילדה בת 6 מוצאת תחינה אסירה בסין בכרטיס צדקה של טסקו

               
             

  •      

   

 

 

זו נתפסה כאופציה גרעינית מכיוון שמאז שהונע המטוס במארס השנה, בואינג התעקשה שיהיה פחות יקר ושיבוש להמשיך בייצור המטוסים ולאגור אותם במקום להפסיק את הייצור לחלוטין.

     

         

             
               
                         Boeing to stop production of jet involved in deadly crashes

                         
                             
                               
                               
                             

                         

                     
                     

             
                 

                    
                      בואינג להפסיק את ייצור המטוס המעורב בהתרסקויות קטלניות
                 
         

     

 

 

אז ההחלטה הזו הייתה איתות ברור לעולם החיצון שהדברים לא בסדר.

המשך בניית ואחסון מטוסים חדשים בכל חודש הוערך כי עלות המשרד היא כ -4.4 מיליארד דולר (3.4 מיליארד ליש”ט) כל שלושה חודשים.

בואינג הקצתה עד כה כ -10 מיליארד דולר בסך הכל לכיסוי עלויות הייצור והאחסון הגבוהות יותר ופיצוי חברות תעופה, כולל ריאיר ונורווגית, שהזמינו הזמנות למטוסים שטרם מומשו.

בעלי המניות היו מנוגדים גם הם, כאשר לראשונה מזה שמונה שנים, בואינג לא הצליחה להגדיל את הדיבידנד שלה – תשלום שתואר על ידי אנליסט אחד בוול סטריט לאחרונה כ”קדוש “.

:: מפקד בואינג הדיח ימים לאחר שהודיע ​​כי 737 ייצור מייסד מקורקע

טעויות נעשו כבר מלכתחילה.

לאחר ההתרסקויות בהן היו מעורבים 737 MAX, טיסת Lion Air באינדונזיה באוקטובר אשתקד וטיסת אתיופיאן איירליינס במרץ השנה, התעקשו גם מר מילנברג וגם בואינג כי המטוס היה בטוח למרות שהוכחו בעיות בבעיות עם התוכנה שלה.

למרות שמילינבורג הציע מספר התנצלויות למשפחות ההרוגים בשני האסונות, הגנתו המטוסה של המטוס לא עשתה אותו או בואינג.

החברה נתקלה כחסרת תחושה ויהירה.

שגיאות אלה הוסיפו אז בעקבות ההתעקשות הקבועה של בואינג כי המטוס יוטס שוב לפני זמן רב מדי.

ההבטחות של בואינג, לאורך כל האביב והקיץ, כי המטוס שוב יהיה בשמי עד נובמבר או דצמבר, אפשרו ליצור את הרושם שהוא מופקד על האירועים.

זה הפיג את הרגולטור, מינהל התעופה הפדרלי, שבשבועות האחרונים טפח בפומבי את בואינג בניסיון לזרז אותה והאשים אותו כי הציב ציפיות לא מציאותיות לגבי המטוסים שוב לטוס.

     

         

             
               
                         Boeing CEO Dennis Muilenburg apologises for the loss of life in the recent 737 Max accidents.

                         
                             
                               
                               
                             

                         

                     
                     

             
                 

                    
                      אפריל 2019: הבוס של בואינג: ‘אנו מצטערים’
                 
         

     

 

 

ה- FAA הושתת גם הוא מכישלון מצידו של בואינג ליידע אותו כראוי על עדכוני התוכנה לטיסה של 737 MAX.

סבלנותה של ה- FAA אזלה כאשר בחודש שעבר זימן סטיב דיקסון, הבוס החדש של ה- FAA, את מר מילינבורג לפגישה בוושינגטון להתלבשות.

הרגולטורים בתעשיית התעופה במקומות אחרים ברחבי העולם התרגזו באופן דומה.

מבוכה נוספת עבור בואינג הגיעה כאשר ביום שישי האחרון טיסת המבחן הראשונה של קפסולת החלל Starliner של בואינג נקלעה לקשיים .

הדבר הניע את יו”ר בואינג, דייב קלהון, שאושר היום כמחליף מר מילינבורג כמנכ”ל, לפרסם הצהרה שמאפשרת למילינבורג לגיבוי הדירקטוריון.

מה שנראה כי השתנה במהלך סוף השבוע, הוא שבעלי המניות של בואינג אמרו לחברה שעליה להחליף את המנכ”ל שלה.

הצהרת בואינג היום, המאשרת את עזיבתו של מר מילנברג, הכירה בכך שהיא לא טיפלה בפרשה בצורה טובה.

נכתב: “הדירקטוריון החליט כי שינוי מנהיגותי נחוץ כדי להחזיר את האמון בחברה להתקדם, כאשר היא פועלת לתיקון מערכות יחסים עם רגולטורים, לקוחות וכל שאר בעלי העניין.

[ 19459001] “תחת הנהגת החברה החדשה, בואינג תפעל בהתחייבות מחודשת לשקיפות מלאה, כולל תקשורת אפקטיבית ופרואקטיבית עם ה- FAA, הרגולטורים הגלובליים האחרים ולקוחותיה.”

   

     

         A Boeing 737 MAX 9 test plane seen during tests in March. The 737 MAX fleet has been grounded after two planes crashed within five months
     

       

          תמונה:
          צי 737 MAX נטחן לאחר שתי קריסות מטוס
       
   

 

 

שמר מילנבורג המשיך להיות במקום התחיל לפגוע בבואינג – כפי שהוכח מהעובדה שמנייתו עלתה בכמעט 3% בחדשות על עזיבתו.

העצרת – מניות בואינג נפלו כמעט ברבע מאז מרץ – עשויה גם לשקף כי בואינג מכירה סוף סוף, באיחור, את הטעויות שעשתה ואת הצורך שלה לשנות.

מינויו של מר קאלון, שבעבר עבד בענקית ההון הפרטי בלקסטון גרופ, יביא זוג עיניים רענן לבואינג.

אבל אנליסטים וחלל וחלל כבר מטילים ספק האם מר קאלון, למרות הניסיון התעשייתי שלו, הוא התחליף האידיאלי לטווח הארוך לאדם שהצטרף לראשונה לבואינג כמתמחה בשנת 1985.

יש גם קראו לבואינג להפוך את החלטתו, שהתקבלה בשנת 2001, להעביר את המטה שלה מסיאטל לשיקגו.

מר מילנבורג היה אמור להתפטר לפני חודשים.

המשך עיסוקו בלשכת המנכ”ל הסיח את דעתו מהניסיון של בואינג לבנות מחדש מערכות יחסים עם לקוחותיה, בעלי מניותיה ורגולטור שלה.

עזיבתו היא הצעד הראשון בדרך להחלמה.

     

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שוק ההון