אמזון מתעצם כאשר המכירות עולות על יעדים וחברות פריים מגיעות ל -150 מיליון

תוכן עניינים
    
         

מניות אמזון זינקו לאחר שדיווחו על מכירות טובות בהרבה מהצפוי במהלך תקופת חג המולד וראו כי מספר חברי המינוי ל- Prime עולה ל -150 מיליון.

עליית המניות בשיעור של 13% במסחר לאחר שעות הפעילות פירושה ששווי השוק של ענקית הקמעונאות המקוונת זינק ליותר מ -1 דולר (750 מיליארד ליש”ט).

     

 

 

המכירות במשך שלושת החודשים עד סוף דצמבר עלו ל 87.4 מיליארד דולר (65.7 מיליארד ליש”ט), עלייה של 21% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

זה כלל מכירות בצפון אמריקה בלבד שהיו גבוהות יותר ב -10 מיליארד דולר לעומת התקופה החגיגית של שנת 2018.

במשך שנת 2019 כולה, המכירות התקדמו ב -20% במחיר של 280.5 מיליארד דולר (210.8 מיליארד ליש”ט), כאשר הרווחים היו גבוהים ב -15% ב -11.6 מיליארד דולר (8.7 מיליארד ליש”ט) – האחרון למרות ההוצאה הכבדה של החברה על מהירות יותר משלוחים.

 

מייסד ומנכ”ל אמזון ג’ף בזוס אמר כי הלקוחות הגיבו לשיפורים במועדון הנאמנות של פריים שלה – המציע זמני אספקה ​​מהירים יותר כמו גם הזרמת סרטים וטלוויזיה, כולל כמה משחקי כדורגל בפרמייר ליג.

         

 

 

מר בזוס אמר שיותר אנשים נרשמו כמנויים לראש הממשלה ברבעון מאי פעם, ולקחו את המספר הכולל ל -150 מיליון ברחבי העולם – עלייה של 50% בפעם האחרונה שהיא חשפה מספרים בשנת 2018.

[19459014 ]
   

     

עוד מפוליטיקה

     

  •            
                 

    אסטון מרטין מבקש כספים בסך 500 מיליון ליש”ט לאחר שנה ‘מאכזבת’

               
             

  •          

  •            
                 

    משרות בארה”ב יכולות להפיק תועלת מוירוס הקורונוב, אומר מזכיר המסחר של טראמפ, ווילבור רוס

               
             

  •          

  •            
                 

    בנק אנגליה משאיר את השערים ללא שינוי אך יש לו הודעה מפוכחת לראש הממשלה

               
             

  •          

  •            
                 

    החלטת BoE מדרגת: הפרטים שצריכים להעביר צמרמורת של דאגה ברחבי וייטהול

               
             

  •          

  •            
                 

    פקיד טראמפ מבטל את ‘אבדון וקדרות’ ככל שמאטת צמיחת התוצר

               
             

  •          

  •            
                 

    ניתן היה למכור טיפים PG למכירה כאשר הצרכנים מתקררים בקופה

               
             

  •      

 

 

הוא אמר: “הפכנו את מסירת פריים למהירה יותר – מספר הפריטים שנמסרו ללקוחות אמריקנים עם משלוח חינם של פריים ליום אחד ולאותו יום יותר מכפי פי ארבע פי ארבעה בהשוואה לשנה שעברה.”

ניקולאס הייט, אנליסט המניות בהרגריבס לנסדון, אמר: “אמזון הראתה שוב ושוב שהיא מוכנה להקריב רווחים לטווח הקצר לרווחים לטווח הארוך, והתוצאות הללו אינן שונות.

” סיפקה מכירות פגושים בעסקי הקמעונאות שלה אך רווחים רק מתגברים כשהם משקיעים במשלוח למחרת.

“עם זאת, בהתחשב בהיקף ההשקעות שהתרחשו האנליסטים ציפו שהרווחים יתהפכו, והעובדה שהם השתפרו למרות ההוצאות הנוספות מעידה על איכות העסק שג’ף בזוס יצר.”

     

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שוק ההון