אופקום מחייגת את תוכנית האיסור על מכירת מוביילים נעולים

תוכן עניינים
    
         

רגולטור הטלקום הודיע ​​על תוכניות לאסור מכירת טלפונים ניידים נעולים כחלק מהמאמצים לעודד מעבר מצד הצרכנים.

Ofcom הציגה תהליך ‘טקסט למתג’ כדי לאפשר ללקוחות לעבור לרשת אחרת באמצעות הודעת טקסט יחידה בקיץ.

     

 

 

נכתב ביום שלישי וכעת הוא ממקד למפעילים שעדיין מוכרים מכשירים שלא ניתן להשתמש בהם ברשתות אחרות, אלא אם כן הם אינם נעולים תמורת תשלום – בדרך כלל סביב 10 ליש”ט.

כלב השמירה אמר כי מחקריו מצאו כי הבעיה גורמת לאנשים לעבור עם מכשיר הטלפון הקיים שלהם בכל פעם שהעלויות עבור הטלפונים החכמים היקרים ביותר עולות על 1,000 ליש”ט.

זה גם מייעץ כיצד להקל על ספק הפס הרחב.

 

אופקום אמר כי למפעילים ברשת הנחושת של Openreach – כמו BT, Sky ו- TalkTalk – יש תהליך פשוט יחסית שכן הספק החדש מנהל את התהליך.

         

 

 

אך נאמר כי לקוחות ברשת אחרת, כמו CityFibre או Virgin Media, צריכים לתאם את השינוי עם הספק הקיים והחדשה שלהם כאחד.

   

     

עוד מעסקים

     

             

  •            
                 

    לירה נפגעת כשראש הממשלה מעלה את ההימור בתקופת המעבר בברקסיט

               
             

  •          

  •            
                 

    שיעור המובטלים חזר לשפל של כמעט 45 שנים לפני המועד האחרון של ברקסיט

               
             

  •          

  •            
                 

    חצי מיליון מכונות כביסה של ג’קוזי נזכרו בגלל סיכון שריפה

               
             

  •          

  •            
                 

    הבוס של Huawei אומר שהוא בטוח בביטול 5G בבריטניה

               
             

  •          

  •            
                 

    ‘אפקט אמזון’ מכריח מוכר ספרים מקוון לממשל

               
             

  •          

  •            
                 

    בואינג להפסיק את ייצור 737 MAX שנפגע בינואר בינואר

               
             

  •      

   

 

 

היא תכננה למסור פרטים נוספים בשנה החדשה, אך אמרה שהיא תכננה לכלול פיצוי של לקוחות כשדברים משתבשים.

מאמציו הרחבים יותר של הרגולטור להוזלת עלויות ניידות כוללים הכנסת הודעות על סוף חוזה, שייערכו ב-
פברואר בשנה הבאה, כדי להבטיח שלקוחות הניידים יידעו מתי שילמו את מכשירם.

לינדסי פוסל, מנהלת קבוצת הצרכנים של אופקום, אמרה: “על ידי שחרור משתמשים ניידים ממכשירים נעולים, התוכניות שלנו יחסכו לאנשים זמן, מאמץ וכסף – ועזרו להם לפתוח עסקה טובה יותר.”

ריצ’רד נודג, ראש הרגולציה ב- uSwitch.com, בירך על ההצעות.

הוא אמר על היבט הפס הרחב: “ככל שיותר רשתות סיבים חדשות מתחילות להציע שירותים לצרכנים, חיוני שתהליכי המיתוג ימשיכו לעמוד בבחירה המוגברת.

” להבטיח שמתגים תמיד נעשים באופן אוטומטי, ומתואמים בצורה חלקה על ידי החברה החדשה, יסייעו להבטיח שאנשים לא יסכימו לעבור לשירותים טובים יותר.

“עם זאת, השטן הוא בפרט ואנחנו צריכים לראות כיצד התעשייה מתרגמת את העקרונות החדשים המוצעים הללו למערכת מיתוג שבאמת עובדת עבור הצרכנים.”

     

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שוק ההון